marți, 20 decembrie 2011

Accesoriile mele de nunta homemade

Accesoriile homemade facute de mine pentru nunta noastra din 2009: 

1. Invitatii funny pentru invitati cu simtul umorului(prieteni si colegi apropiati...nu incercati sa oferiti invitatiile astea bunicii:)))):

Textul invitatiilor
(Gaza si Albinutza sunt poreclele noastre)
P.S: mireasa chiar s-a ametit repede :)))


 2. Plicuri pentru dar


 3. Doua pahare albe pentru miri si 4 pahare rosii pentru nasi si cavalerii de onoare

4. Meniurile si Numerotarea meselor


5. Cutiutele cu marturii(Prietenii inca mai rad de ziua in care Bogdan incerca sa faca funditele cu degetele lui marimea xxxxxxxxxL) :)))
Am mai facut si o carte a invitatilor, dar nu gasesc pozele...o sa revin pe acest post :).
Sper ca v-am fost sursa de inspiratie.
Hugs & kises,
Alina.

2 comentarii:

  1. buna cum ai facut numerotarea si meniul ca eu nu gasesc imaginea cu mirele si mireasa...poate mi-o poti da si mie si cateva tipsuri despre cum sa le fac si eu... multumesc

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. buna,
      din pacate nu mai am imaginea in calculator. au trecut citiva ani de la nunta mea(2009) si am pierdut multe chestii utile din calculator. Incearca sa cauti pe google imagini cu "wedding caricature" sau "wedding caricature in pencil". Meniurile sunt simplu de facut. Iti trebuie doar coli de hartie cartonata(incearca grosimea de 180 sau 200, o imprimanta, un program pe calculator(eu am folosit Word pentru ca nu am cunostinte acceptabile de corel si pentru biguit(indoit estetic :) ) poti folosi o linie si un pix cu mina terminata. Iti stau la dispozitie pentru orice alte sugestii. Iti doresc spor la munca si creativitate maxima!

      Ștergere